Vsa podjetja, ki že nekaj let uspešno delujejo na trgu, se dobro zavedajo, kako pomembna so promocijska in poslovna darila. Za darila ni potrebno, da so velika in draga, lahko so majhna in poceni. Najbolj pomembno je, da so simpatična, zabavna in/ali uporabna.
- Ste vedeli, da ima 8 ljudi od desetih doma tudi do 10 promocijskih daril?
- 53 % ljudi uporablja promocijska darila vsaj 1-krat tedensko.
- 60 % ljudi hrani promocijska darila do dve leti.
- 55 % ljudi je sklepalo posle s podjetji preden so dobili njihovo promocijsko darilo. Po tem, ko so prejeli darilo, pa se je odstotek ljudi, ki so z določenim podjetjem sklepali posel, dvignil na 85 %.
- Največji učinek med promocijskimi darili imajo nahrbtniki. Vsaj v ZDA.
- Prva promocijska darila so bili spominski kovanci, ki so jih leta 1789 delili ob izvolitvi Georga Washingtona za predsednika ZDA.
- 48 % ljudi si želi prejemati promocijska darila pogosteje.
- 89 % ljudi se spomni imena podjetja ali blagovne znamke, od katere so dobili promocijsko darilo v zadnjih dveh letih.
- 91 % ljudi ima najmanj eno promocijsko darilo v svoji kuhinji. 74 % ima vsaj eno promocijsko darilo na delovnem mestu in 55 % ljudi ima vsaj eno promocijsko darilo v svoji spalnici.
- 71 % ljudi pravi, da je najpomembnejši razlog, da darilo obdržijo, njegova uporabnost.
Zanimivo, kajne. Koliko promocijskih daril imate vi? Jih uporabljate? Ali ste ob prebiranju teh dejstev dobili kakšno idejo za svoja promocijska darila? Mogoče bodo za vaše podjetje najprimernejša manjša, a uporabna poslovna oz. promocijska darila kot so potiskani kemični svinčniki, vžigalniki ali setveni koledarji?
Pokličite nas in pomagali vam bomo pri izbiri in izdelavi vaših daril.